Nekad sixten.vesterbakka | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixten.vesterbakka

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten vesterbakka

Vad är ditt discord namn? sixten

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: harald lindgren född 2000 02 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll arg driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: vill börja jobba med bilar helst sen komma in i den kriminella världen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös rp ,följa regler och skapa bra och roliga scenarion för andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte alltid försöka vara bäst och starkast inte vinna varje scenario ge den andra en chans att lyckas också så att motspelaren får en lika bra upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? en gång som jag fråga en annan spelare vilken knapp man trycker på för att få upp inventory men jag lärde mig utav det sen har det inte hänt igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm betyder att man inte får använda fordon förr at skada andra combatlogg är att man får inte lämna servern mitt i ett scenario. meta du får inte anända info från utanför spelet för att få fördel i rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? mogen seriös och vill utvecklas inom rp

Senast ändrad:
Nekad ansökan
Anledning: Bristande engagemang på sin ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka