Fixcsgo
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198287849014/
Vad är ditt namn i verkligheten? robert abrahamsson
Vad är ditt discord namn? Fixcsgo#1862
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1992
Berätta om din karaktär. john johansson 28år ny inflyttad i staden! har jobbat inom många yrken sen tidigare! är snäll och trevlig. beror på hur han blir bemöt! mycket intreserad av bilar och nytt folk.
Varför ska just du bli whitelistad? har varit whitlist här förut! är snäll och trevlig. kommer bidra med så mycket som jag kan för o få staden bättre!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill hitta en bra server med bra folk. kommer hjälpa till med så mycket som jag bara kan för o få servern bättre
Hur hittade du Multistaden? har spelat på den tidigare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och prata o umgås med nya folk.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nepp seplar inte på nån annan.
Vad är ditt namn i verkligheten? robert abrahamsson
Vad är ditt discord namn? Fixcsgo#1862
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1992
Berätta om din karaktär. john johansson 28år ny inflyttad i staden! har jobbat inom många yrken sen tidigare! är snäll och trevlig. beror på hur han blir bemöt! mycket intreserad av bilar och nytt folk.
Varför ska just du bli whitelistad? har varit whitlist här förut! är snäll och trevlig. kommer bidra med så mycket som jag kan för o få staden bättre!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill hitta en bra server med bra folk. kommer hjälpa till med så mycket som jag bara kan för o få servern bättre
Hur hittade du Multistaden? har spelat på den tidigare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och prata o umgås med nya folk.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nepp seplar inte på nån annan.