Nekad Fixcsgo | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fixcsgo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198287849014/

Vad är ditt namn i verkligheten? robert abrahamsson

Vad är ditt discord namn? Fixcsgo#1862

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1992

Berätta om din karaktär. john johansson 28år ny inflyttad i staden! har jobbat inom många yrken sen tidigare! är snäll och trevlig. beror på hur han blir bemöt! mycket intreserad av bilar och nytt folk.

Varför ska just du bli whitelistad? har varit whitlist här förut! är snäll och trevlig. kommer bidra med så mycket som jag kan för o få staden bättre!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill hitta en bra server med bra folk. kommer hjälpa till med så mycket som jag bara kan för o få servern bättre :)

Hur hittade du Multistaden? har spelat på den tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och prata o umgås med nya folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nepp seplar inte på nån annan.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198287849014/

Vad är ditt namn i verkligheten? robert abrahamsson

Vad är ditt discord namn? Fixcsgo#1862

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1992

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter john andersson och är 28år. john kommer från köping där han bodde på behandlingshem. Som liten var john fattigt och kriminella där han tillexempel sålde droger och handla med stöldgots. där av han sitter på behandlingshem. så john känner att han ville börja om på nytt efter sin behandling mot en bättre väg i multistaden!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad pga att jag vill forstsätta på multistaden och söka ett bättre jobb! och kunna fortsätta förbättra livet för john. sen vill jag gärna hjälpa till o förbättra servicen på servern som tex som bil försäljare eller liknande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker servern är bra. och alla värkar va seriösa. sen känner jag många som spelar på den! har spelat mycket rp innanså vet vad allt handlar om. med regler ochså.

Hur hittade du Multistaden? hitta den från början via en kompis som spela på den. och det såg kul ut. har spelat på denna sen dess. dock hade det varit roligare och jobba som nått annat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? skapa roliga senarien och sköta mig och ha kul med alla andra som spelar på den. även söka ett whitlistat jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ionte för tillfället. har spelat på en för 3 månadersen. dock tycker jag att multistaden är bättre.

Tillbaka