Accepterad fiskis petrus | Ban överklagan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216802844/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae53c1c

Vad är din discord tagg? Fiskis#9016

Vem var det som bannade dig? Melle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, har samlag på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var inte bland folk, vi var i ett hörn bakom piren. så vet ärligt inte varför. vi hade ett kamera crew med oss som filmade till något jag inte vet vad det var till. Vi va en bra bit ifrån alla människor men det var knappt någon vid piren. inte så att vi var bland en massa människor utan vi var i vårt hörn bakom piren med våra kameror.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt hände 20 min innan jag blev bannad. vi gjorde våra saker sen tog jag min bil och åkte runt staden ett tag. jag var hos polisen och pratade. försökte hitta en polis i polishuset för att fråga vad som krävdes för att bli polis. Men det var ingen där. sen helt plötsligt vart jag bannad för något som hände för 20-25 minuter sedan. Så man får inte ha samlag när vi är på en plats där absolut ingen är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle nog inte ha gjort det bakom piren. det är ändå en offentlig plats men eftersom ingen var där och vi var i vårt egna hörn så ser jag inget problem. kanske en lite för kraftig ban. 2 dagar för att ha samlag där ingen var tycker jag personligen är alldeles för mycket. Känns mer rimligt med 1-2 timmar så att man förstår att det absolut inte ska upprepas igen. 1-2 timmar hade jag varit okej med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ihåg en gång när jag hittade en polisbil som låg i diket nära piren. Hoppade in i den och körde den till polisstationen igen. när jag kommer dit lämnar jag den vid garaget och en polis kommer fram till mig och frågar vad jag höll på med. Jag berättade som det var men han tyckte inte om att jag "tog" polisbilen. Det kan jag hålla med honom om nu i efterhand. Kunde istället kontaktat närmaste polis med telefonen eller bara låta den vara kvar och inte röra den. Förstår att det är absolut förbjudet att ta en tjänstebil och det kommer inte att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit vid piren. hade kunnat åka utanför staden och gjort det i en bil, det var inte nödvändigt att göra det bakom piren. vet att det inte är okej att göra det bland folk men tänkte då att det var en bit ifrån och att ingen skulle se.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka igenom saker innan jag gör dom och att tänka mer på reglerna i servern. kommer inte att hända igen. ska vara mer noga nu på vad jag gör. Jag förstör bara för andra och mig själv när jag inte tänker igenom allt jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka