Nekad fiskenforfan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Ditt discordnamn: fiskenforfan

Ange ditt födelsedatum 17 September 2007

Varför ska just du bli staff? jag vill bli Staff för att de skulle vara riktigt roligt. det hade varit roligt att vara Staff och hjälpa folk och kunna göra så att folk har en bättre miljö på unive. jag kommer bidra med bra anledningar vid till exempel bans eller om någon behöver hjälp med något annat.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker unive fungerar helt perfekt. de är ju exakt som i irl och de tycker jag är väldigt bra och roligt. men om något beter sig som skit som dem inte skulle göra irl så får man ju banna dem för att unive ska vara så bra som möjligt. men de sämsta är ju när folk ska köra över folk utan anledning alltså vdma eller när folk metagamar när dem ska begå brott eller mord.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag skulle ha snackat med en annan staff och skulle frågat dem hur dem ser på denna situationen och så får vi diskutera hur långa bannen ska vara eller vad vi ska säga till personen om vi vill snacka med personen i support

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? för att agera professionellt måste man vara säker på vad man gör och veta vad man gör. för mig är det viktigt för att jag inte vill att folk ska tycka att man är en Bra Staff, så då måste man kunna agera på ett bra sätt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer kunna göra mitt staff arbete rätt ofta för oftast har jag inte så mycket att göra på unive. och jag skulle verkligen ha diggat att vara staff

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ca 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej de har jag faktist inte

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka