Nekad FiskBryn | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FiskBryn

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? FiskBryn#5661

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har märkt på senaste att rp:n och aktiviteten på unicorn inte varit det bästa. Jag kommer att med goda erfarenheter ändra detta med en seriös rp och mycket aktivitet. Jag planerar att hålla regelbundna fester inom unicorn som är planerade och schemalagda. Mina planer för schema är att hålla fester 3-5 gånger i veckan samt regelbundet hålla uppe som en bar. Varje dag blir för mycket för att hålla en fest då det inte blir bra men ifall man håller några gånger i veckan så kommer folk vara taggade på att komma. Jag planerar att hålla en bra struktur inom unicorn där vi alla kommer att ha vår roll och veta vad vi ska göra. Ett stort problem med unicorn är antalet strippare som jobbar där. Jag kommer att sträva efter att göra unicorn till det som det ska vara genom att anlita den personal som behövs och inte bara mängd. Jag planerar även att hålla event. Några event jag planerat att hålla är t.e.x races, rap battle, dance battle samt boxing event. Jag planerar även att lösa samarbeten med säkerhetsföretag för den bästa rp nivån möjlig. Jag vet att unicorn behöver tillbaka mig som vet hur jag ska styra det och är väldigt driven.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom chefsjobb jag har varit jobb ansvarig och har tidigare varit polisledning under en lång period. Jag har även goda erfarenheter specifikt inom unicorn, jag har tidigare varit en delägare av unicorn med Zoran Tvrtkovic och fest ansvarig under Elias Johanssons tid. Under min tid på unicorn fungerarde det galant jag organiserade fester regelbundet och anställde många som hade en bra och utvecklad rp. Många personer kom på våra fester, ibland var lokalen till och med full då vi gjorde det så populärt. Något jag har tagit lärdom av under min tid är hur man ska styra och organisera så allt flyter på. Vi på unicorn hade även regelbundna möten för alla anställd och hade en bra organisation. Jag vet hur panelen fungerar samt discord funktionerna.

Hur ofta kommer du vara inne? 6+ timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka