- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till? chef hos vanilla unicorn
Vad heter du i verkligheten? Maximilian
Vad är ditt användarnamn på discord? macxi1
Ange ditt födelsedatum: 19 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? för typ 2 och en halv vecka sedan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit chef och vd på bilfirmor och verkseder men inte på en natt/stripklubb och vill prova på något nytt
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mitt mål är att utveckla vanilla unicorn och få en bra rp där och personal och folk ditt och allmänt få upp företaget
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv varje dag efter skola men beroende om jag ska vara lite med familjen
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Maximilian
Vad är ditt användarnamn på discord? macxi1
Ange ditt födelsedatum: 19 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? för typ 2 och en halv vecka sedan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit chef och vd på bilfirmor och verkseder men inte på en natt/stripklubb och vill prova på något nytt
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mitt mål är att utveckla vanilla unicorn och få en bra rp där och personal och folk ditt och allmänt få upp företaget
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv varje dag efter skola men beroende om jag ska vara lite med familjen
Har du läst våra grundregler? Ja