Inaktuell FiskBryn | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FiskBryn

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: FiskBryn#5661

Ange ditt födelsedatum 29 September 2006

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag är kapabel till att hjälpa servern för det bästa då jag har goda tidigare erfarenheter, tid samt driv. Jag kommer kunna vara en stor resurs då jag har det som behövs för att kunna arbeta mycket samt effektivt. Inom Rp området så kommer jag att kunna vara en riktigt bra resurs då jag är väldigt engagerad. Jag kommer kunna vara väldigt aktiv inom donation samt support även ifall jag skulle bli ansvarig inom dessa områden och kunna sitta där under flertalet timmar om dagen. Jag kommer alltid att prioritera staff arbetet över annat och ägna all tid jag har vid datorn för staff arbete.

Jag vet hur alla olika områden fungerar då jag har varit staff innan samt rp:at inom det flesta områden. Jag kan se över från flera perspektiv väl och arbeta ifrån allas syn. Detta är viktigt inom rp området då jag kan undervisa folk om hur dem ska gå tillväga i scenarion istället i t.e.x ett supportärende efteråt. Jag har goda kunskaper inom alla regler som gäller på servern och kan arbeta ifrån det med en bred syn på dem. Jag vet även mycket om loggs och vilka man ska kolla i för att ta reda på reglebrott inom dessa.

Jag har spelat på servern ett bra tag och varit med om mycket och därav lärt mig om hur jag måste agera för att allt ska flyta på som det ska. Jag har lärt mig med tiden om vad som gäller och har förstått hur man ska agera för att folk ska lära sig på riktigt. Detta finner jag extremt betydelsefullt då det är vad som behövs för att driva rp:n frammåt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Veckodagar: 15-02
Helger: 16-05

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan 23 september 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var helper tidigare i lite mer en 1 månad sen har jag även varit servervakt sedan januari.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba som jobb ansvarig men känner att det ej passar mig, jag har tidigare varit det men känner att jag kommer arbeta mer effektivt inom dem andra områderna.

++rep vettig och har varit bra staff, skulle passa bra igen

Tillbaka