Accepterad Fiskar fille | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873381234/home

Ditt Hex-ID: 1100001366d0972

Vad är din discord tagg? Hejsan#6969

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när polisen då ramade oss och då så tycker dom att vi gjorde grov powergaming vilket jag förstår men "grov" inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi gjorde då inbrott och en av oss hoppade aldrig in i bilen och polisen han komma. Sen började vi med en biljakt och polisen ramade oss som då också var en mod. Vi skrev AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJ men polisen sa faktiskt inget vad vi hörde men iallafall så forsatte vi åka och vi köra in i en stolpe, och sen var det dsynk och vår bil gick paj. Vi började springa eftersom det var dsynk sen råkade jag hoppa ner från en klippa fast jag klarade mig bra och då sprang jag en liten bit till fast jag gick tillbaka och la mig ner igen och då ville nizze ha in oss i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag vill bli unbannad för nu är det helg man vill spela lixom och lira och sådanna grajor.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av alla mina, fast dom har inte varit så långa bans. Jag har blivit bannad två gånger för krim utan krim och då köpte jag krim efter det. Jag har också blivit SVbannad en gång typ. Jag har lärt mig av alla mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, efter vi körde in i stolpen skulle vi hoppat ut och lagt oss på marken och aa haft ont sattsäga. En av mina polare skulle också ha hoppat in i bilen från första början då me.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska alltid reagera allstå inte powergame fast att man tänker att det är ett spel man ska lixom reagera direkt. Jag ångrar mig som fan för det är helg nu och sådannt man vill lixom spela. Jag har lärt mig att man inte ska fortsätta köra om man blir ramad och om i verkligheten så kan man inte köra vidare. Jag har också lärt mig att jag ska läsa igenom reglerna EXTRA EXTRA noga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka