Nekad toff1an | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toff1an

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481567909/

Ditt Hex-ID: steam:11000015aad3aa5

Vad är din discord tagg? toff1an

Vem var det som bannade dig? Sebbe91

Bild på banmeddelande: bild_2024-12-28_013340083.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hettsa i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var jagade av poliser för att vi gjorde ett juvelrån. Dom som jagade oss hade polis mc och dom pittade oss 2-4 ggr men dom skyller på att det är dsynk fast det inte var de. Sen krockar vi längre fram i scenariot. Sen blir vi tagna av polisen och sen försökte jag springa iväg men då sköt ena polisen mig så att jag dog. Sen börja dom att hetsa först så att jag blir förbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men dom började hetsa först så jag hetsade tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg vad som hände med dom tidigare bans jag hade. Då det var länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte hetsa tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort. Om någon börjar hetsa mot mig i ooc så kommer jag inte att skriva då jag fortsätter att rp:a på pågående scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka