Accepterad FireWolf | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FireWolf

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? FireWolf#5454

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Jonathan är född i Jönköping. Han föddes 1992 den 12 Februari. Han har haft en ganska lugn uppväxt med sina två brorsor och sin pappa. Jonathans Mamma dog när han föddes och de knäckte hela familjen men det blev bättre och efter ett tag var allt som vanligt igen, när Jonathan fyllde 9 år fick han en fyrhjuling i julklapp och då väcktes motor intresset i han. När han började högstadiet fick han nya vänner och lämnade de gamla vännerna bakom sig. I 9:an så fick han en moppe i födelsedagspresent. De första han gjorde de va o ta med sig kompisarna till garaget plocka ner motorn och trimma den. De va då han insåg hur kul det var och skura med motorer och fordon. När han började gymnasiet så gick han fordon. Efter han gått ut gymnasiet så sökte han jobb på mekonomen. Efter han jobbat där ett tag så tröttnade, han han ville flytta hitta en ny stad och bo i och jobba i. Så han flyttade till Unive och hopppas på en ny framtid med nya arbetes kompisar på ett nytt jobb. Jonathan är en väldigt social person, han brukar hälsa på de flesta ta hand om de som inte mår så bra. Vara mycket med sina vänner och hänga i ett garage. Jonathan är även en stor djurvän, han älskar hundar och drömmer om att skaffa en hund.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös rp då jag hållt med detta ett tag. Men samtidigt en väldigt rolig rp. Jag tänker att jag ska satsa mycket på att jobba med bilar och försöka utveckla den rp:n hos både mig men även andra. Jag kan även ta kritik bra så gör jag fel apterar jag det och startar inga onödiga diskussioner. Men det viktigaste av allt är att jag vill göra det roligt för alla så alla har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska se till så att båda sidorna har roligt och får ut en vinst av scenariot. Till exempel om man har bankrån så kan man först ha roligt som den kriminella sidan sen måste man tänka på att polisen ska ha kul också så man kanske inte ska ta den snabbaste och största bilen. Utan ta en lagom bra så polisen får en chans och kan ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via vänner.

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & flyttar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka