Nekad Fippe | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sk1tzz.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961239088/

Ditt Hex-ID: 1100001000eda30

Vad är din discord tagg? A5#9780

Vem var det som bannade dig? 320master har bannat mig

Hur lång tid var din ban? Min bann den var perma ban men nu har jag vart bannad i nästan ett helt år

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: lallar ~320master Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det var för att staffsen var trötta och sura på de flesta för att servern var typ konstig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ju ett tag sen nu sen jag blev bannad och vi börjar från början då jag hade varit inne på unive roleplay hela dagen/morgonen jag sprang till närmasta garaget och på vägen ditt så hände nått med servern antingen var det en moddare eller så var det serven men ialafall alla som var inne i servern åkte under mappen och vi fastnade på ett ställe under marken alltså alla kom dit utan anledning och jätte många slog varandra och då slog de mig och jag dog men sen fick jag ress sen dog jag flertals gånger men tyvärr orkade jag inte med alla lallare så då var det nån som slog mig då gjorde jag rent självförsvar men som sagt servern kronglade och jag förstör abslolut staffsen att de var trötta för att servern var konstig och de försökte fixa det men aja sen så sa nån sluta slåss och då slutade jag men såklart dog jag för att jag inte gjorde självförsvar men a då vart jag permabannad för tydligen "lallare" ?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte typ inte den var felaktig men en väldigt grov ban okej jag vet jag gjorde fel ja men denna server är så sjuk och ångrar totalt vad jag har gjort och jag har vart bannad i typ 1 år nu och tror faktiskt jag har lärt mig en läxa.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet ej hur många banns jag har fått så kan ej svara på den men vet att jag har fått en ban för att jag hade brottom och jag råkade powergama lite då när jag hade brottom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slåss där när staffsen hade fullt upp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen fattat min ban och vill verkligen kunna rpa på unive igen, skulle vilja medela att jag är tydligen felaktigt bannad på unive dc för att jag tydligen hotar folk men jag är typ aldrig aktiv i dc och har aldrig öppet discord men en dag var jag tydligen bara bannad har vart bannad där ett bra tag också men detta är somsagt min första banöverklagan så a har inte kunnat blivit unbannad på dc sen detta hände och jag fattar inte vad jag har gjort så ni kommer säkert inte hitta mig på unives dc Tacksam för unban vill ni veta mer skriv bara till mig så svarar jag kings <3!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår verkligen det! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka