Accepterad Fima | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fima

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Fima

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017392234/

Vad är ditt discord namn? Fima#7752

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt tyst person som är obekväm i vissa situationer men blir bekvämare ju mer tid som går.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag tar det här på allvar och kommer role playa varje situation så bra som möjligt.Som t.ex. Om det kommer en främmande situation så kommer jag göra mitt allra bästa för att göra det så bra som möjligt för både mig och dem andra som roleplayar på servern. Jag borde även bli whitelistad för att det verkar vara jätte roligt att roleplaya från vad jag sett på Youtube och twitch. Även för att det här ser ut som ett bra community, där man kan ha hur roligt som helst medan man roleplayar. Och för att jag tycker jag förtjänar en chans att vara med i ett bra community som man kan spela och snacka med både ooc och ic

Hur många timmar har du på FiveM? jag har bara några timmar på FiveM eftersom jag är ny med att roleplaya men jag gör mitt bästa och lär mig under tiden.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på olika svenska servrar på FiveM och upptäckte den här som såg ganska bra ut sen joina jag discorden som var välorganiserad. Så jag tänkte att det här kan bli kul.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte eftersom jag är ny med att roleplaya

Senast ändrad:
Tillbaka