Accepterad FIM | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FIM

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198334142299/

Ditt Hex-ID: 11000011648e75b

Vad är din discord tagg? fim.0

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: skib idi.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att i klippet såg det ut som att jag VDMa han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra och hämta upp min kompis men så började jag lagga så frös jag och crasha. Bara för att jag frös så körde jag över någon jag inte kände eftersom han stod där min kompis gjorde och efter jag frös så crasha jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att det såg ju ut som att jag körde över honom med flit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blivit bannad 2 tidigare gånger och jag minns en. Då blev jag bannad för att jag glömde och rpa när jag slogs med någon och sen dödade de mig. Jag har börjat tänja på att rpa mer och inte glömma av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte direkt kunnat göra annorlunda eftersom jag frös och inte kunde göra nåt och crasha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, för jag gjorde inte det med flit jag frös så jag kunde inte göra nåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka