- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 2
- Vad du heter på discord, Galet_1
- Vilken roll du söker, Huvudroll/statist
- Varför just du ska få rollen ,Nedan
Jag heter Ludwig och jag vill verkligen vara med i filmen som en av huvudrollerna. Jag tycker det verkar sjukt kul att få vara med i något sånt här, och jag älskar att spela roller och leva mig in i olika karaktärer. Jag kan vara seriös när det behövs och jag vet att man inte ska förstöra eller säga något till andra om vad som händer i filmen.
Jag gillar att spela med andra som också tar det på allvar och vill få till något riktigt bra. Jag kan följa manus, ta instruktioner och respektera andra som är med. Jag är bra på att samarbeta och lyssna, och jag gillar att vara kreativ men också göra som man ska.
Jag tycker detta är jätte spännande och kul då jag tror att många kommer tycka att detta är intressant. För att spela roller måste man också kunna rollspela so men viss karaktär och inte tjata över små grejer.
Om jag får vara en huvudroll lovar jag att göra mitt bästa och vara aktiv, lyssna och vara redo varje gång vi kör. Jag är taggad och vill verkligen bidra med bra energi! Hoppas ni vill ge mig en chans