Ej Antagen Kortfilmsansökan [HR]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Palmen.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
8
DC: .palmen.

Söker till: Mördare / Huvudroll helst mördare

Varför just jag skall få denna roll.

Jag tycker att min karaktär skall få denna roll då jag tycker min karaktär verkligen skulle passa som det både personlighetsdrag samt lite utseende då han ser lite kriminell ut och så vidare samt att jag tror att jag själv som spelare skulle tycka det skulle bli väldigt väldigt kul att få vara med i en film särkilt med denna rollen då den förmodligen har en stor betydelse för filmen och jag är inte direkt en lallig spelare utav mig och lallar inte runt utan spelar seriöst så jag skulle passa fint på denna position samt kommer kunna ta order från er som styr upp detta för att filmen ska kunna bli så bra som möjligt jag är även rätt så kreativ så kommer säkert kunna komma på lite förslag och så vidare under tidens gång om man kommer på något under tiden så det skulle verkligen vara super kul att få testa något nytt och få vara med på en liten film så jag hoppas jag får denna position Jag kommer även följa manuset till punkt och pricka så det inte blir något missförstånd är även väldigt bra på att följa saker och ting till så det är sagt att göra utifrån instruktioner och info

Jag önskar även alla andra som söker till positionen ett starkt lycka till

//mvh

Har du tidigare deltagit i Unives sociala medier och hur många bans har du de senaste 3 månaderna?

Har du tidigare deltagit i Unives sociala medier och hur många bans har du de senaste 3 månaderna?
nej det har jag inte förutom att jag varit med på några oddshots klipps på TikTok samt skickat in lite klipps jag har 0 banns de senaste 3 månaderna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka