Accepterad FILLEMANNEN | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? SigmaFille#3180

Vem var det som bannade dig? Challe

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Ja som det står pwg att jag pittade in en bild till vårt gänghus, det är inte realistiskt att göra så med en sådan dyr bil och att heller inte rpa på skadorna. Det är något jag ångdrar eftersom att det är dålig beteende och dålig sida från mig. Men kortfattat så bannade de mig för jag pittade bilen vilket inte är realistiskt med en sådan dyr bil. Extremt dålig sida och oacceptabelt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det hade varit några som hade varit utanför vårat gänghus på vägen som hade skjutit mot oss och sedan blivit skjutna själva. Sedan tänkte jag ju inte ett steg före utan valde att pitta in bilen från vägen. Vilket inte är smart med en sådan dyr bil och inte realistiskt över huvud taget. Sedan när bilen var borta från vägen/gatan så kom den sista biten med att jag blev inkallad till support där jag fick förklarat för mig och förstod innebörden av detta felet jag hade gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej tycket inte den är fel utan det var jag som inte tänkte mig för vilket jag ska tänka på till nästa gång. Bannen var kan man säga kortfattat inte alls fel utan felet låg på mig och i mina händer eftersom jag inte tänkte ett steg före. Hade den varit det så hade man diskuterat om något annat men i mitt fall så var den inte det utan jag hade ansvaret vilket jag sabbade totalt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag kan berätta om en tidigare ban som var om vi tar ett exempel från en tidig ban som var när jag började här på servern som var VDM vilket jag tog mig lärdom av. En annan ban var copbait och den har jag också tagit lärdom av. De bansen som jag har fått har jag tagit lärdom av och ej samma upprepningar. Har ungefär 3-4 felaktiga bans t.ex terrordåd där en staff tog fel id och när någon har bannat mig 2x fast unbannat för t.ex fel anledning så det blivit 2 vilket ska vara 1 om man säger så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det finns ju en massa sätt att göra det annorlunda som att t.ex i detta fall f9 individerna i bilen inte så man hade kunnat be en staff komma eller hoppa support även fast man inte ska göra det i ett scenario fast det även var mot sitt slut. Man hade kunnat göra det på något mer kreativare sätt där man avnänder mer rp kunskaper eller hur man vill se på det. Kanske tillkalla bergningsbil om man har fått ut personerna i bilen eller använda huvudet vilket jag inte gjorde i mitt fall men iallafall göra det på ett mer kreativare sätt där man tänker till innan och inte begår regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter ett par dagar nu så inser jag bara mer och mer, när man sätter sig in i en situiation där man har gjort ett fel så ångrar man ju det mer och mer då man inser och förstår att det är extremt klantigt och onödigt att man är så dum och inte tänker till ett steg före man gör något. Jag har definitivt lärt mig och till nästa gång om man hamnar i en liknande situiation så tänker man ett steg extra om det är så smart att ta det den vägen. Tycket mitt beteende är oacceptabelt och känner mig dum eftersom jag inte tänkte till. Som tidigare bans tar jag lärdom av denna med såklart. Kan tycka att om man inte gör det och upprepar gång på gång så är det något fel. Jag inser mitt misstag, oacceptabelt.

4/8 dagar kvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaimage.png

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka