Accepterad FILLEMANNEN | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? fille#1390

Vem var det som bannade dig? waguchampange

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag backade in med en ambulans vid en ingång som är för att ta patienter igenom men inte som en port.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört in en patient genom en dörr till sjukhuset sedan vart jag bannad när jag vårdade en allt mycket skadad man.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att den är både rätt o fel, det som är rätt att de har rätt i att de inte är en ingång för bilar men DÄREMOT för sjukvårdaren som ska patienter igenom för att man tar ut bilar där. Men det som är fel att man ahde en allt skadad man och vad är då viktigast kan man fråga sig, jag tycker inte jag gick över gränsen. Däremot så hade jag en allt skadad individ som hade akut behov av vård. har varit med om det irl att en ambulans haft siin bakre del vid en entre där de tog ut en skadad patient.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit felaktiv bannad innan t.ex för en pwg samt en ban jag lärde mig av var en första ban som var vdm och den har jag sedan dess tagit lärdom av. Tidigare bans har inte upprepat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ställt mig med baken bara lite mot dörren och kallat på kollegor som tar emot den skadade patienten. Eller som jag skrev att ta ut han genom spineboard med bara baken mot dörren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag tar lärdom med att göra om på ett annat sätt vid nästa gång med dom exempel som jag skrev ovan. Försökte ha en bra sjukvårds rp då det var en svårt skadad man och tänkte lite ett steg för att vara mer komplex och effektiv med patienten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka