Filleeee
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362056320
Ditt Hex-ID: 110000117f2d680
Vad är din discord tagg? F1lleeee#4255
Vem var det som bannade dig? Amo_147
Hur lång tid var din ban? 4 dagar (Har 2 dagar kvar)
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming, flyger ut ur en bil och skjuter motfolk medans han blivit skjuten i ryggen.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag flög ut ur en bil och inte rpade på de, men till mitt försvar så var det väldigt mycket dsync med skotten och med bilarna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en skottlossning mot ett annat gäng och vi kör i en bil och det kommer en bil framför som tvärnitar och personen som kör hinner inte reagera och jag flyger ut på något konstigt sätt. Men på klippet som staffsen har ser det mycket grövre ut, för det första flög jag inte så långt och fick inte de skotten i mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, eftersom jag inte har något klipp från mitt perspektiv så kan staffsen inte lita på mina ord.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt hur många bans jag har men några har varit från när jag var ny och några mindre misstag som jag gjort och lärt mig av.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre på mina skador och kollat mig omkring då hade jag kanske sätt att det var en sån grov dsync.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste se mig runt och rpa efter omgivningen eftersom alla ser inte samma sak i detta fall var det väldigt mycket dsync och jag vet att man ska rpa på det men i detta scenario såg det helt annorlunda ut för mig än vad det gjorde på staffsens klipp.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 110000117f2d680
Vad är din discord tagg? F1lleeee#4255
Vem var det som bannade dig? Amo_147
Hur lång tid var din ban? 4 dagar (Har 2 dagar kvar)
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming, flyger ut ur en bil och skjuter motfolk medans han blivit skjuten i ryggen.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag flög ut ur en bil och inte rpade på de, men till mitt försvar så var det väldigt mycket dsync med skotten och med bilarna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en skottlossning mot ett annat gäng och vi kör i en bil och det kommer en bil framför som tvärnitar och personen som kör hinner inte reagera och jag flyger ut på något konstigt sätt. Men på klippet som staffsen har ser det mycket grövre ut, för det första flög jag inte så långt och fick inte de skotten i mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, eftersom jag inte har något klipp från mitt perspektiv så kan staffsen inte lita på mina ord.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt hur många bans jag har men några har varit från när jag var ny och några mindre misstag som jag gjort och lärt mig av.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre på mina skador och kollat mig omkring då hade jag kanske sätt att det var en sån grov dsync.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste se mig runt och rpa efter omgivningen eftersom alla ser inte samma sak i detta fall var det väldigt mycket dsync och jag vet att man ska rpa på det men i detta scenario såg det helt annorlunda ut för mig än vad det gjorde på staffsens klipp.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja