Accepterad Filledixen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filledixen

Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten?

Ditt discordnamn: filledixen#9999

Ange ditt födelsedatum 15 November 2004

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag har den erfarenheten och kompetensen som behövs för att kunna hantera staffrollen. Jag har suttit väldigt högt inom Polisen samt Securitas och har ganska bra erfarenhet från RPn. Jag har dessutom en lite högre ålder än väldigt många andra på servern. Jag har även drivet att hjälpa till med utveckling och förbättring av servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Detta beror på ett antal faktorer.
Jag pluggar och jobbar IRL. Är ledig kvällstid de flesta dagar, vilket gör att jag kan vara aktiv ungefär från 16 - 00 ish ungefär ca på vardagar. Vissa kvällar går bort då jag jobbar kvällstid ibland.
I nuläget så jobbar jag ~varannan helg. De helger jag inte jobbar har jag ej möjlighet att vara aktiv i samma utsträckning inne på servern, kan däremot vara aktiv på discord.
Alltså, jag kan vara aktiv de flesta kvällar och ish varannan helg.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag blev medlem på Unive i början på Oktober 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag var Helper under en period i Våras. Under den tiden så var jag till största delen Kriminell-ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle helst inte jobba inom RP eller Donation. Det som lockar mig mest just nu är jobb och support.

Senast ändrad:
+rep Otroligt duktig inom RP, och har även goda erfarenheter inom staff. Du gjorde ett otroligt bra staffarbete sist när du var staff. Lycka till!

+rep Filledixen är en kille som jag VET om kommer att klara o sköta helper rollen och arbetet extremt snyggt. Han har erfarenheter och jag vet han går för.
Effektiv kille, mogen, Jävla snabb på o skriva också för den delen. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka