Antagen Albert Gustavsson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

solivox

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: soli_vox

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag är väldigt aktiv och väldigt inne i rpn. Och jag vill hjälpa till och stoppa alla som inte följer reglerna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det har blivit lite fler moddare som kommit in på servern på senaste. Samt att jag brukar se minst 1 regelbrott om dagen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vi ska försöka märka att det kommer in en moddare innan hen hinner göra något på servern.Eller att vi speccar fler samtidigt och märker regelbrotten.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff-roll innebär att ta ansvar, kommunicera respektfullt, följa roller och beslut samt vara en god förebild. Det handlar om pålitlighet, diskretion och självkontroll.

För mig är professionalism mycket viktigt eftersom det bygger förtroende, skapar stabilitet och gör att samarbeten fungerar långsiktigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag vill lägga upp det genom att rpa ena dagen och sen vara inne som staff andra dagen. Alltså rpa varannan dag och staff varannan dag

Hur länge har du spelat på Unive? 2025-09-13

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter som staff. Dem ända erfarenheterna jag har är från min sv roll som jag har just nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?
Servervakt - För att det kommer bli för mycket att hålla på med
Krim - Samma anledning
Jobb - Samma anledning

+Rep Riktigt kompetent, trevlig, jag tror han hade gjort ett dunder jobb som staff!

Antagen. Välkommen till staff teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka