Accepterad Filledixen | Ansökan till Servervakt [WIBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filledixen

Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? filledixen

Vad är ditt Hex:ID steam:110000112bfd233

Ange ditt födelsedatum 1 November 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är och kommer vara aktiv ca 3-6 kvällar/dagar i veckan, när jag är inne är jag det oftast 2-6 timmar åt gången.
Hur mycket jag är aktiv beror på mina arbetstider IRL då jag jobbar skift, under de veckor jag jobbar natt kommer aktiviteten vara något lägre.
Ibland jobbar jag helg, ibland jobbar jag färre dagar i veckan. Det kan variera, tiderna jag RPar varierar därför. Jag har däremot en hög aktivitet trots det.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem på Unive första gången Oktober 2021. När testmedlem-rollen introducerades för första gången i Mars 2024 hade jag inte tiden att möta de krav som var satta varpå jag förlorade mitt medlemskap. Jag blev medlem igen i Augusti 2024. Jag har varit Servervakt oavbrutet från November 2021 till Mars 2024.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig blivit bannad från Unive. https://cdn.discordapp.com/attachments/796095165089185822/1299121060519743559/image.png?ex=671c0c45&is=671abac5&hm=8209a50a02f674fac8f1a76789a8845f3271d9df74874d1b66c20bb4444c9956&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts roll är att agera på regelbrott man kommer över under RPns gång. En servervakt har inte som uppgift att leta efter regelbrott, utan åtgärda de problem som man stöter på. Servervaktens roll är att underlätta för staffs så de slipper vara inblandade i varenda ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag tycker att det är ett bra verktyg att ha med sig i sin RP. Jag kan snabbt och enkelt bli av med individer som begår regelbrott och förstör RPn utan att behöva skriva en report och invänta staffs som förmodligen har något bättre för sig. På så sätt blir min och de omkring migs RP-upplevelse mycket trevligare och mer smooth. Jag rollspelar huvudsakligen som polis och i det yrket stöter man ofta på individer som bryter mot regler, vilket gör det extra behändigt.

Som jag nämnt tidigare har jag varit servervakt en väldigt lång tid och tycker att det är en väldigt behändig roll att ha.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär exempelvis att man på något sätt låter bli att banna någon då denne eller du själv har något att vinna på det.
Abuse innebär att man använder sina perms på ett otillåtet sätt som gynnar dig själv, exempelvis revivear dig själv mitt i ett scenario eller att du bannar motståndaren för att vinna scenariot.

Man kan sammanfatta det med att korruption och abuse är när man på något sätt använder sin makt och sina behörigheter för att vinna på det, att man sätter sig själv och sina intressen och ohederlighet före serverns regler.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka