Nekad Fille fisk | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filiip

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? I unive DCn heter jag Bobby Olsson#1337 (Mitt riktiga DC namn gick inte att skriva)

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900 = På olika konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag kommer att kunna bidra med bra social RP till alla anställda och de som vill köpa bil. Det kommer också vara folk som kan RPa bra och socialt som blir anställda. Jag kommer att tänka på hur aktiv man är och är man för inaktiv kommer man att bli sparkad förmodligen, är det så att man har skilda föräldrar eller någon fritidsaktivitet så går det ju såklart före allt inom RPn. Det kommer även att vara mer social/ bra RP på bilfirman.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har kollat mycket på streams och när andra spelare RPar som bilfirma, men jag har även RPat biträdande chef på en annan server. På den servern så var det rätt så låg playerbase så det var rätt svårt att få det till social RP men när det var ca 5-10 pers på bilfirman så var det rätt så lugnt och social RP. Jag har ju som sagt kollat på många streams när folk RPar som jobbar inom bilfirman och där har det ju varit strikta regler så där har jag sett lite hur man ska bete sig på en bilfirma. Skulle jag se någon bete sig dåligt då skulle jag be securitas avvisa dom eller om jag skulle vara själv med någon kollega där då skulle vi få avvisa de.

Berskiv din karaktär? Han heter Bobby Olsson, Han har en bror som bor i samma stad som Bobby. Han är väldigt intresserad av motorer och fordon. Han kan mycket om hur man ska sälja saker för att det ska låta bra och så de får veta vad de får när de köper produkten, i detta fall ett fordon. Han hade en rätt så normal uppväxt med sin bror. Han fick inte allt han ville men det som behövdes det fick han. Han har aldrig upplevt den dära känslan att ha mycket och stabil ekonomi, så han flyttade hit för att bygga upp en start för hans karriär. Det är här han är än idag och söker efter ett yrke.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan, så förmodligen 3 - 7 dagar i veckan. Kanske 2 - 9 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Bara för man blir nekad så är det inte att jorden går under utan man får ta en förlust lite då och då

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka