Accepterad Fille fisk | Ban överklagan [Kurt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filiip

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198809401553

Ditt Hex-ID: 110000140b87124

Vad är din discord tagg? Filip=)#1337 mitt riktiga DC namn gick inte att skriva | i dcn heter jag "Bobby Olsson"

Vem var det som bannade dig? PolarBear

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Halv ooc "Blåa appen" ~PolarBear. Återstår: 3 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa "Blåa appen" Men det är för att jag har hört andra som är/ har varit med i staff teamet säga så. Så jag antog att ni hade ändrat det så att man fick säga Blåa appen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på marja lisas för att jag jobbar där, men då kom det en besviken man och han var sur pågrund av att vi inte har rätt priser i katalogen. Jag sa till han då att det var inköps priserna och att man kunde hitta de riktiga priserna på blåa appen. Jag har ju hört många personer säga just "Blåa appen" och därför så antog jag att man fick säga det. Jag har ju hört vissa staffs säga det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för att från mitt perspektiv så var det ju okej att säga det för jag har hört många säga det. Men från staffens perspektiv då så var det ju inte felaktig för att det är ju så att jag bröt mot en regel och det ska man ju inte. Men jag skulle nog säga att det inte var en felaktig ban för han såg bara mig bryta mot en regel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. om man räknar med multistaden som var länge sedan då har jag varit bannad flera gånger för att jag inte kunde RPa just då.

1. Jag powergameade för att jag var trött och skulle sova för det var skola dagen efter

2. Jag råkade söka igenom en person när jag igentligen skulle bära han till sjukhus

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att säga att han kunde ha frågat om priserna eller kollat i den digitala katalogen. Jag tänkte nästan avlägsna han pågrund av att han var så upprörd och upprörda personer vill vi inte ha på marja lisas utan dom kan få komma tillbaka när dom har lugnat ner sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att INTE säga "blåa appen" eller något som min karaktär inte borde veta men som jag vet IRL. En till sak är att bara för att jag hör någon i staffteamet säga tillexempel "blåa appen" då så kanske den personen själv bryter mot en regel och då ska jag börja säga det bara för han/hon gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka