Accepterad Fille | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? sigmafille

Vem var det som bannade dig? siggeed

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vårat gäng hade stormat 2x på 5 min (nästan) inte exakt 5 min men något i den stilen. Jag var bara med på den andra stormningen i med att när gänget stormade deras hus den första gången hade de skjutit på mig neranför deras hus och sen tog de upp mig och la utanför deras hus när de stormade. Hade kunnat vara mer genomtänkt absolut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja om man ska börja från aldra första början så hade jag blivit skjuten neranför ett gänghus som ligger vid eclipse tower sedan hade vårat gäng storat för de greenzone abuse vilket ni själva vet vad det är. Därefter några minuter hade vi försökt kidnappa dom ur deras bil och då åkte de hem till sitt hus med sin bil och greenzone abuse och jag kan skicka klippet nedan. Då stormade vi in och jag var inte först utan var sist kan man säga men säger absolut inte att jag är oskyldig. Därefter blev jag och de andra bannade vilket gjorde vårat beslut att storma inte så smart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså anledningen på bannen där det står att jag stormade 2x var fel eftersom jag stormade 1x. Det är ju inget att diskutera men att storma så kvickt och hur som helst kan jag hålla med om att det var fel, skulle varit en mer planerad absolut. Men jag gjorde ju också fel som alla andra. Får helt enkelt la stå för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var vdm där jag knappt kunde server reglerna. Sedan av de senaste bansen har jag inte upprepat något av dom alltså inte gjort om samma misstag vilket i försig är bra om man tittar på bandelen. Betyder alltså att jag lär mig något av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade det varit den första gången och alla andra hade eller skulle rättare sagt tagit beslutet att göra en mer planerad stormning eller vad jag tycker att skita i det totalt i med att vi redan gjort en stormning innan. Men att skita i det enligt mig eftersom vi gjort en, prtata med gänget och ifrågasätta hur man kan lösa det med olika metoder. Skita i det och lösa sitatuionen med att komma och prata med dom och fråga hur dom tänker och vad man kan göra för att lösa det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut och hoppas de andra också gjort det. Nästa gång använda andra metoder. Lösa det och om det varit första gången gjort en planerad för man stormar inte hur som helst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka