Nekad Fille | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? irrelevant

Vad heter du på discord? sigmafille

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - Fredag: 16.00 - 23.00 [fredag - 02.00]

Helger, lov etc: 11.00 - 02.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1.5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej bifoga men av de bans jag har så är det ca 7 felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kort sagt, rollen för en servervakt är att övervaka servern genom behörigheter och kommandon. De säkerställer att användarna följer reglerna och beter sig på rätt sätt. Om problem uppstår, såsom meningsskiljaktigheter eller trakasserier, kommer servervakten att gå in och försöka lösa dem på lämpligt sätt. På så sätt ser servervakter till att servern är en säker och trevlig plats för alla spelare. Något vanligt, som sagt om servervakter, är att man ska underlätta för staffsen, vilket stämmer. Servervakt är en vanlig spelare med olika tillgångar. Du brinner för serverutveckling och du kommer att vara en servervakt som hjälper och underlättar för staffteamet. En servervakt känner till de grundläggande reglerna och rättigheterna, som inkluderar banning och kick. Du ställer höga krav och du har en egen roll och ansvar som servervakt eftersom du i princip har samma rättigheter som staff. Kort sagt, en servervakt "till mig" är någon som kommer att göra allt som behövs för att förbättra servern Missbruka inte din roll som "servervakt" eller missbruka den rollen på något sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ansöker om att bli servervakt för att säkerställa att servern jag ansvarar för är säker och njutbar för alla spelare. Det är mitt ansvar att se till att reglerna följs och att alla beter sig på rätt sätt. Det är viktigt för mig att vara en lagspelare och agera snabbt när något olämpligt händer. Jag gillar att förebygga problem genom att arbeta med de andra servevakt och ansvariga. Jag anser mig vara en riktig servervakt eftersom jag vill göra servern ännu bättre och mer önskvärd för nya spelare. Jag tar mitt ansvar på allvar och agerar alltid ansvarsfullt utan att missbruka min makt för personlig vinning. Jag tror inte att jag är bättre än någon annan, men jag ber om en server och ger upp för att vara med servervaktteamet och arbeta tillsammans för att se till att vi alla får en säker upplevelse och en bra spelarupplevelse. Jag försöker hålla rollspel högt och samarbetar med andra för att utveckla servern och förebygga problem. Mitt mål är att skapa en säker och njutbar miljö för alla spelare, och jag tar ansvar och ingriper snabbt när något olämpligt händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon använder makt för sin egen vinning. Som en servervakt kan detta betyda att någon använder kommandon som /revive eller /kick för sin egen fördel. Missbruk är när någon använder sin makt eller position på ett olämpligt eller skadligt sätt. Missbruk av rollen som servervakt kan leda till att någon använder sin position till stor nytta för sig själv eller sina vänner. Scenariomissbruk kan till exempel vara ett brottsbaserat scenario där man blir skjuten och använder sitt tillstånd, dvs. dina kommandon och skriv/revive för att missbruka din roll. Ett annat scenario kan vara som att köra en bil där du har något du inte vill ta bort och lägga det i handskfacket och när du stannar eller bilen går sönder använder du din perm och skriver /dv och bilen försvinner och missbrukar sin roll igen. Detta övergrepp kan ske i olika scenarier eller bara för att känna makt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka