Accepterad Fille.1 | Beslut Överklagan [toris + cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fille.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,388
Reaction score
125
Ditt discord namn: Fille.1

Ditt Hex-ID: steam:110000134aa18e9

Vad för typ av beslut gäller det? Ban & Min krim varning (2).

Vem/vilka tog beslutet? J.Vi0

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs pga att jag sköt en person som vi har krig med som körde i en bil. Jag tycker det är felaktigt både för att jag anser att det var en pågående skottlossning och varför jag anser att det var en pågående skottlossning är för att 20 meter framför oss skjuter en kille från Yakuza och Kartellen mot varandra, så då väljer jag att försöka ta min chans till att hoppa ut och rikta mot denna killen för att försöka kidnappa honom och jag säger till honom "hoppa ut ur bilen" vilket man hör i hans klipp också. Men han väljer då att åka iväg såklart och då valde jag att skjuta honom då jag anser att det var en pågående skottlossning då, samt att jag riktat mot dessa ungefär 30 sekunder innan detta skedde. Hans klipp var också endast 11 sekunder långt så man ser verkligen INGENTING från hans klipp men jag har klipp på 5 minuter som bevisar allt detta som jag påstår har hänt. Som sagt så fortsatte han att åka efter/jaga oss även fast jag hoppat ut o ENDAST riktat mot dem (inte skjutit). Så då tycker jag han får skylla sig själv om han tar den risken att köra efter oss då vi var 4 i min bil o han åkte runt ensam. Speciellt när han fortsätter åka efter oss in till en skottlossning, då valde jag helt enkelt att försöka ta rätt tillfälle till att hoppa ut, jag hade ju såklart hoppats på att han skulle stanna och hoppa ur bilen så jag kunde kidnappa honom men han valde att köra ifrån när ja rikta på honom såklart...

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt både för att jag anser att det var en pågående skottlossning och varför jag anser att det var en pågående skottlossning är för att 20 meter framför oss skjuter en kille från Yakuza och Kartellen mot varandra, så då väljer jag att försöka ta min chans till att hoppa ut och rikta mot denna killen för att försöka kidnappa honom och jag säger till honom "hoppa ut ur bilen" vilket man hör i hans klipp också. Men han väljer då att åka iväg såklart och då valde jag att skjuta honom då jag anser att det var en pågående skottlossning då, samt att jag riktat mot dessa ungefär 30 sekunder innan detta skedde. Hans klipp var också endast 11 sekunder långt så man ser verkligen INGENTING från hans klipp men jag har klipp på 5 minuter som bevisar allt detta som jag påstår har hänt. Som sagt så fortsatte han att åka efter/jaga oss även fast jag hoppat ut o ENDAST riktat mot dem (inte skjutit). Så då tycker jag han får skylla sig själv om han tar den risken att köra efter oss då vi var 4 i min bil o han åkte runt ensam. Speciellt när han fortsätter åka efter oss in till en skottlossning, då valde jag helt enkelt att försöka ta rätt tillfälle till att hoppa ut, jag hade ju såklart hoppats på att han skulle stanna och hoppa ur bilen så jag kunde kidnappa honom men han valde att köra ifrån när ja rikta på honom såklart...

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lvAkoZcJO3drzv0Et?invite=cr-MSxBTlksMTg1MTIwODg0&v=11 Detta är killen som hoppa support på mig klipp som bara är 11 sekunder långt och vad jag vet så ska ett klipp vara MINST 30 sekunder för att det ska vara giltigt SÄRSKILT när det handlar om shoot on sight/brist på social rp, vilket jag kan motbevisa i mitt klipp som jag visade i support också. Jag kan gärna hoppa support och visa mitt 5 minuter lång klipp där vi jagar dessa röda/gula bilar till o från och där han följer efter också.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Som jag skriver ovan så finns det väldigt mycket som är fel i detta. Vi har jagat dessa personer under en längre tid. Hans klipp är 11 sekunder långt alltså så är det inte giltigt. Sedan så jagar han oss även fast jag har hoppat ut och riktat mot dem. Sedan följer han efter oss in i en skottlossning alltså så dör han inte på ett felaktigt sätt så jag skulle säga att jag tycker detta beslut är felaktigt.

Tillbaka