Nekad Fille.1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,388
Reaction score
125
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198843828457/

Ditt Hex-ID: steam:110000134aa18e9

Vad är din discord tagg? Fille.1

Vem var det som bannade dig? Berdan, Krato var med i samtalet men han sa ingenting så vet ej om han var delaktig i beslutet eller inte.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-09 012557.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en person i en bil som jagade och pittade oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börja med att vi åkte runt nere i GS sedan så ser vi en bil från ett gäng som vi har Konflikt med och då väljer vi att åka efter honom för att försöka prata med honom men han säger knappt något och har inte telefonen uppe sen från ingenstans så kommer det upp typ 5 bilar till oss från ingenstans så jag antar att dom metar, vilket man hör på klippet som han skickade in också att det är någon som pratar i discord i bakgrunden när han dör. Men iallafall alla dessa bilar jaga oss samt pitta oss medans vi försöker åka ifrån dom sedan tillslut när vi får ett bra läge/tillfälle så väljer vi att hoppa ut för att försöka göra något move som gör att vi kan överleva den situationen, vilket vi lyckas göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är felaktigt då vi pratat med dom, sen så jagar dom o pittar oss i ungefär 3 min+ som jag har klipp på. Så då tycker jag faktiskt inte att det är något konstigt med att skjuta i den situationen. Men absolut kan jag tänka på hur och i vilka situationer jag skjuter på i framtiden. Men om ni staffs tycker det var dåligt o felaktigt gjort så kommer jag ju såklart inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har haft ungefär 5 tidigare bans, men jag har lärt mig av mina misstag och har inte gjort om dom sakerna & min p-ban som jag har fått är felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja antagligen inte skjutit enligt staffsen. Men jag tycker att det var med all rätt med tanke på att vi för det första redan har pratat med dom sedan har dom jagat och pittat oss, så jag tycker det är rätt för oss att kunna hoppa ut där o skjuta. Men om ni staffs tycker det var dåligt o felaktigt gjort så kommer jag ju såklart inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Råkade göra en permanent överklagan om någon har lust o flytta den sen😼

Har liksom 5 minuter klipp där vi först pratar med dem sedan jagar dom oss i 3 minuter ish om inte lite mer där dom pittar oss 4-5 gånger därefter hoppar vi ut o skjuter dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka