Accepterad filipskoog09 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filipskoog09

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip skoog

Vad är ditt discord namn? wizzy9545

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Oskar andersson heter min karaktär som är en 19 åring kille född 2004. Han har en svensk familj som oskar haft stora problem med. Oskar har nu bestämde sig att flytta hem ifrån till unive city. Oskar har alltid drömmt att bo i unive city. Men när han flyttade hit så blev det inte som han tänkt, oskar och hans kompis carl har drömmt om att bli polis sedan längesen. men det börjar gå åt de andra hållet för de två. De gillar att göra djävulskap och han brukar ofta ha problem med polisen.
Men oskar trivs frf väldigt bra här i staden. MIn karktär oskar har nästan inte alls nå känslor när det kmr till kärlek och kränkningar utan han bryr sig nästan ingenting om nåt bara sina kompisar
Oskar har stora bil intressen och fordonsintressen. Oskar gillar att ha på sig jeans och tjocktröjor. han och carl gillar att va på många allmäna platser och hitta nya vänner. Han gillar även att slåss mkt. Han vinner ganska ofta alla slagsmål.
Oskar är ofta ganska glad när han är med sina kompisar. Men han har alkohol problem och drog problem. När det kommer till person om osakar så är han ganska lungn men om nån rör han så blir han agresssiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg kan bidra med en hög kvalite rp och utveckla servern utvendigt och invendigt. jag själv tkr det är onödigt med lall så vill få bort sånt här på servern och alltid kunna skriva en report om det händer nåt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario för att rpn ska bli kul utan att låta motpartnen vinna i ett scenario för att det ska bli kul. alltså göra rpn roligare för motpartnen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft= Tänka som om de vore riktiga livet och att du inte kan gö vad som helst t.ex bara springa om kring och slå vem som hur som och att inte sno bilar mitt på torget helt från ingenstans när det står 10 pers runt omkring

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på servern snart i ett år och tyckt att det vart roligt och trivsamt inne på servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka