Nekad Filip_Hbg | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip_Hbg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Filip_Hbg

Hur gammal är du? 15 år

Vad heter du? Kalle

Vad heter du på discord? Kalle Jonsson#6517

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Är jätte aktiv kan vara inne hela tiden

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska vara servervakt för att jag är inne ofta och kan stoppa eventuella trollare. Jag är också på platser ofta där oseriös/spelare och trollare brukar vara, så som Polisen, Blocket och Centrum Garget och Sjukhuset. Jag tror att ifall jag skulle vara servervakt skulle jag kunna stoppa spelare från att förstöra för folk. Jag brukar också ofta vara med i scenarion vilket gör att jag kan kicka folk ifall det är grova fel men annars vänta till scenariot är slut.

Varför vill du bli servervakt? Som tidigare sagt, jag vill bli servervakt eftersom att jag spelar väldigt mycket och kommer in i scenarion som kanske ibland kräver att en staff tittar på men då staffs inte kan kolla på allt på servern så skulle det bli bra med att jag som mogen nog att hantera rollen som servervakt kan agera på plats. Har hänt väldigt ofta att jag kommer bland folk som vdmar, rdmar , failrp , powergamin , metagaming och bara håller på. Vilken kan bli väldigt frustrerande då jag är här för ett seriöst RP.

Är du whitelistad på serven? ja är whitelistad på servern

Har du varit bannad serven förut? Nej har ej varit bannad förute

Senast ändrad:
Vill du utveckla svaret på frågan "Varför vill du bli servervakt?"

MVH Pontus

Jag tycker personligen att denna ansökan ser väldigt bra ut, jag tycker att du får med viktiga meningar under varje punkt, speciellt under ”Varför ska just du bli servervakt?”

Utvecklingsområde skulle vara ”Varför vill du bli servervakt”, där du kan ge olika exempel eller förklara ännu tydligare vad just du kommer tillföra.

Annars tycker jag att det ser lovande ut, bra att du skriver att du gärna väntar ut scenariot innan man tar ett beslut, då det annars förstör RP:t på en server!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Oacceptabelt att kopiera andras ansökningar, därmed kommer jag neka.

MVH Latchoman :)

yes har utevecklat på svaret nu

Tycker personligen att det är väldigt oproffsigt att kopiera svar från en annan ansökan, visar från din sida bara att du inte har tid att lägga ner engagemang nog för rollen.

Bevisar helt enkelt vad Servervakt betyder för dig.

Jag hoppas att Latcho kan inse detta och ta ett nytt beslut.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka