Accepterad Filip_Gaming | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bluewolf

Medlem
Servervakt
Meddelanden
43
Reaction score
13
Ange ditt födelsedatum: 24 januari 2006

Vad heter du på discord? Filip Gaming#1696

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 322

Hur aktiv kommer du att vara? Måndag 13-02:00
Tisdag 14-02:00
Onsdag 14-02:00
Torsdag 14-02:00
Fredag 14-02:00
Lördag 14-03-00
Söndag 14-02:00

Vad heter du? Filip petterson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jap

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom jag vill ta mig an en ny utmaning och för att kunna sätta bovarna bakom galler. Jag vill också bli polis eftersom jag testat olika jobb men inga har riktigt fastnat för mig och jag har blivit väldigt dåligt behandlad på mina tidigare jobb och därför så känns det som att polis kan vara ett bra yrke för mig. Jag vill också bli polis för att utveckla min disciplin och för att lära mig mer om ordning och hur man behåller friden. Till sist så vill jag också bli polis eftersom det kan vara en nyttig kunskap för livet och för sitt cv att kunna säga att man har varit polis. Jag tror också att polis kommer utveckla mig väldigt mycket som person och att jag kommer bli en mycket gladare och snällare person.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det absolut viktigaste inom polisyrket tycker jag är att ha en bra stresshantering. Om man kan hantera sin stress på ett bra sätt så underlättar det i princip alla situationer. T.ex om det är stora folkmassor som man ska skingra på så måste man kunna hantera stress då många lär komma fram till en och tjafsa. Eller vid bankrån så man kan hålla sig lugn så man inte blir helt uppspelt och inte vet vad man ska göra/ hur man ska bete sig. Sen så tycker jag att det är viktigt med radiodiciplin så att man håller det "rent" i radion så endast viktig information kommer igenom.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag tycker att polisyrket är ett väldigt bra yrke. Man har alltid funderat på att bli polis för att kunna hjälpa andra och för att få en större inblick i vad som händer i världen. I sin helhet så tycker jag att polisyrket är ett krävande men ändå givande jobb. Det finns roliga stunder och dåliga stunder men de jämnar ut sig mot varandra. Det finns olyckor som är tragiska men också saker som är väldigt positiva vilket gör detta jobb så fantastiskt.

Har du några tidigare erfarenheter? inga erfarenheter som polis. har bara som sjukvårdare

Hur är du som person? Filip Petterson är en person som har mycket humor fats seriös och ger ofta mina kollegor ett skratt när det behövs han är väldigt lättlärd och han har enkelt att skaffa vänner och är ödmjuk och snäll skulle jag säga han behandlar alla likadant och han är glad nästan hela tiden.

Är det något vi bör veta om dig? ja att jag aldrig ger upp hur hårt det än är och ger alltid mitt bästa

Senast ändrat av en moderation:
+rep Hans arbete inom sjukvården var sinnes sjukt bra! Han har även en hög rp nivå och är bra på att ta saker seriöst!

+rep Hans arbete inom sjukvården var sinnes sjukt bra! Han har även en hög rp nivå och är bra på att ta saker seriöst!

Bra ansökan, du är vidare!!!

Det sista steget är att du ska ta en muntlig intervju inne på polisstationen

Mvh Ledningen

Tillbaka