Nekad filip219 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip219

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? pirat#0288

Vem var det som bannade dig? Mitrxxxx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-22 163428.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett regel brott som ej är tillåtet och det kom jag på dirket efter jag gjorde det och ångrar direkt att det hände och ångrar mig helt och hållet att jag gjorde det verkligen och bad om ursäkt till båda personen jag slog till och till hans kollega om det var något jag skulle ändra hade det varit det misstaget jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade polis jagg jag åkte och körde till en gränd bilen gick sönder så jag började springa sen kom polisen bredvid mig och allt jag tänkte var min sista utväg att slå polisen sen efter jag gjorde det kom jag på dirket att man ej fick göra det och jag ångrar det allt och tänkt på att man kunde ha rpet för båda partnas skulle så det blir bra scenario som möjligt och kunde ha haft bättre rp nivå

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag håller med i bannen faktiskt och kunde ha gjort bättre rp och istället för att springa ksk bara stannat t och hållt upp händerna direkt eller stannat från första början vid polis stoppet istället bara för att åka från första början och hoppas ni kan ge mig en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min sensate ban var för åtta månader sedan tror jag och jag vet jag var på piren och blev slagen till döds och så skulle jag precis stänga av sen kom jag på oj vad har jag gjort men jag var inte medveten heller han slog mig så jag dog men sen så när jag lämna så kom jag också på kunde ha klippt och vissa vad han gjorde och så skulle jag gå in igen då så kom det upp jag var permanent bannad n på den servern som jag gillat och har jätte mycket folk där som jag har blivit bra vänner med och efter den bannen lärde jag mig mycket av den hur jag skulle be te mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde istället hoppa support och klippt på hela händelsen istället för att lämna från första början för om jag ska vara ärlig så blev jag förbannad på den personen för åtta månader sedan att han börja slå mig och döda mig så kunde gjort det bättre allmänt oc h vissat hur man ska bete sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig av min ban diket när det hände och ångra varje sekund och kommer ha bättre rp nivå och tänka på sunt förnuft och hur man skulle bete sig i verkligheten man skulle ju aldrig driket slå en polis så jag hoppas att jag blir unbanad och detta kommer aldrig ske igen och kommer tänka på alla regler hur man ska bete sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår till 100% verkligen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka