Nekad filip219 | Ban Överklagan [Akillez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip219

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? pirat0288

Vem var det som bannade dig? Akillez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-12 180206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjort tydligen något regelbrott som jag själv uppfattar ej ban egentligen då jag känner jag kunde fått en varning av grabben istället och kunde han sagt till mig gör ej så här för jag ganska ny till det jobbet liksom men fatttar ändå att det ej var okej och att rp nivån var dålig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom till sjukhuset av att jag fått ett samtal att en man var med vetslös och att han hade skrapsår och hans kompis hade tvättat såret och sånt så skulle jag bara hjälpa han och så kom jag och gjorde hlr och sånt sen tycker jag att man ej ska ha krycka om man har bara lite skrapsår på armen så då strunta jag i det och precis innan jag skulle stänga av mitt spel för att gå och duscha så blev jag då permanet banad av koruption som jag på ritigt tycker är fel gjort av han och bana mig då han och jag kunde tagit ett samtalet och kunde vi diskuterat jag bara skulle fått liksom en muntlig varning och han ville tydligen inte de märktes de och känner att man kunde gjort allt på ett annat sätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. joo jag tycker bannen är lite fel faktiskt då jag kände att jag visste redan mycke om han som jag hjälpte och kände han bara skulle få hlr och ingen krycka och att personen som bana mig kunde tagit allt bättre och satt mig i samtal och sagt det ej är okej och göra så för då hade man ju kunnat lärt sig av sitt misstag och ej göra om det liksom men det är det jag hade gjort om jag var han men han bara bana utan att kontrollera läget men man kan ju annars också höja rp nivå ksk lite bättre som jag strunta ksk lite i men jag hade strees då min mor skrek på mig jag skulle gå in och duscha. han tog även bort alla mina roller så jag kunde ju ej hoppa support för att reda ut allt.Plus att jag blev banad för koruption är väldigt skumt då det inträffade bara en gång dåjag struntat i ge krycka till den personen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . jag var på mekko och bad om en lakning lite bort från deras område sen under den tiden han skulle laga så kommer det tre killar jag bråkar med och riktade och allt och tog mig sen var vi på ett ställe sen där efter blev det kaos för det vara bara en person som hade pistol och han åkte för att hämta ny bbil och sen så bärde en kille mig så jag skrev /me biteter han i armen så han släpper mig men han strunta i det och då blev jag arg och skrev report och sa att dom gör feil rp och skit men inget hände och under den saken händer så ringer min polare mig att vi ska ut så då blev jag streesad och ville bara liksom skynda så scenariot skulle varta slut men sen kom han med pistol och tog mig till ett annat ställe och där sket jag i helt att rp om mitt liv på grund av jag var stressad och det ångrar jag brutalt att jag gjorde för jag ville ju liksom bara bli klar med scinariot som möjligt och sen så döda dom mig och då drog dom och det inte viste var innan man quitar är man måste hålla in e så jag stängde av dirket bara för jag var tvugen att skynda mig ut och jag fattar att jag bröt mot serverns regler det var min senaste ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? a men det skulle jag säkert kunnat gjort skulle klippt och visat vad som hände till exempel men jag skrev till personen som banna mig och sa varför blev jag blev bannad när dom sprang runt och gjorde emots och sånt men då sa han gör banöverglakan och fatta vad jag menade med hela så allt blev missförstånd över den banen men annars fattar jag exat alla mina bans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja men det har jag 100% gjort och försker hålla mig till en sån bra rp nivå som möjligt och jag tyckt det gått bra sen att jag blev banad n u är bara skumt tycker hela saken är skum men sånt är läget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka