Accepterad filip219 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip219

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? pirat0288

Vem var det som bannade dig? 1Rookie1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-07 001427.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel för jag gjorde fel och strunta i serverns regler och det för står jag till 100% jag blev bannad den i december 19 2024 sen des har jag ej gjort något jag fattar ju min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på mekko och bad om en lakning lite bort från deras område sen under den tiden han skulle laga så kommer det tre killar jag bråkar med och riktade och allt och tog mig sen var vi på ett ställe sen där efter blev det kaos för det vara bara en person som hade pistol och han åkte för att hämta ny bbil och sen så bärde en kille mig så jag skrev /me biteter han i armen så han släpper mig men han strunta i det och då blev jag arg och skrev report och sa att dom gör feil rp och skit men inget hände och under den saken händer så ringer min polare mig att vi ska ut så då blev jag streesad och ville bara liksom skynda så scenariot skulle varta slut men sen kom han med pistol och tog mig till ett annat ställe och där sket jag i helt att rp om mitt liv på grund av jag var stressad och det ångrar jag brutalt att jag gjorde för jag ville ju liksom bara bli klar med scinariot som möjligt och sen så döda dom mig och då drog dom och det inte viste var innan man quitar är man måste hålla in e så jag stängde av dirket bara för jag var tvugen att skynda mig ut och jag fattar att jag bröt mot serverns regler

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det inte är fel jag förstår dom till 100% dom skrev till mig i pm att jag skulle komma sup men problemet var då jag hade stängt av allt redan och var ute och var på väg till bussen sen när jag satt på bussen såg jag man hade skrivit till mig och där börja jag skriva med två personer som ville jag skulle komma sup men jag lyssna inte så då valde dom att jag skulle få 24 dagars ban om det inte var längre vet bara jag blev banad 12/19-2024 samt är jag nog även bannad från discord asså unives dc men jag fattar deras beslut och ångrar att jag blev så streesad och även glömde jag köra för partnens skull liksom så det skulle vara roligt scinario men jag visste hela tiden jag skulle dö för jag hade bara 100 kr på kortet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ohh min senaste ban tror jag var för jag hade sex och peka finger på jobb tid men allt är missförstånd då jag peka finger till min nära kompis sen var det någon som sprang runt och spama f4 och duo danser så det komemr upp tryck y för aceptera elelr l för inte så trög jag då y av misstag och sa vad sysslar du med sen drog jag bort men hela den saken då var bara missförstånd liksom och löset säg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja men det skulle jag säkert kunnat gjort skulle klippt och visat vad som hände till exempel men jag skrev till personen som banna mig och sa varför blev jag blev bannad när dom sprang runt och gjorde emots och sånt men då sa han gör banöverglakan och fatta vad jag menade med hela så allt blev missförstånd över den banen men annars fattar jag exat alla mina bans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att man ej ska streesa och inte glömma alla regler och ta nästa buss som kommer så motpartners får ocksådet roligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka