Accepterad filip219 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip219

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? pirat0288

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-27 173332.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjort regelbrott som jag själv uppfattar efter åt att det inte just såg så lovande ut och det ångrar jag att jag väll gjorde och håller så klart med bubbelgums ban och det ej kommer ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte ner till trygghansa och träffa mina två polare och skojade lite med dom sen en av dom började slå min bil å jag började baka in i han och körde lite på han och sen tesa jag han och sa gör inte om det men han fortsatte lite så då körde jag på han igen sen tesa han mig så jag ramla ut från min bil så då gjorde jag det igen och sa rör inte min bil och sen efter der frös bubbelgum mig och sen banna mig jag förstår att det var fel och väldigt o sportligt av oss och jag kunde såklart gjort bättre ifrån mig och inte allas tesat dom för fem öre smat har en bil som ser ut som bambu be så då skojade jag lite också sa min bil kan skjuta taser skott men det var inte okej

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså det 50/50 känner jag bubbelgum kunde satt mig i ett samtal och sagt sluta lalla och det annars blir det åtgärder istället för banna mig för då hade jag kunnat gjort en annan sak av det och åkt ifrån plaatsen samt jag belev först bannad 5 dagar sen 10 dagar och sen slut resultat 14 dagar det tyckte jag först var lite märkligt men förstår ändå pointen av det hela för han jag skojade mig fick bara tillsägelse och där känner jag då att han kunde han pratat med mig istället men jag håller ju med att det ksk blev lite för lalligt och jag ångrar ju det enormt mycket att slut ändan blev på detta viss. men jag förstår bubbelgum:

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste gången jag vart bannad är typ över 9 månader. okej jag har uppfatta hela storyn fel samt fick höra av en person vart händelsen utspelade sig) då jag trott det hände nere vid stans sjukhus men tydligen var det uppe i Sandy. jag var uppe i sandy och kollade läget och sen var jag afk ett ta för jag skulle äta sen är jag kom tillbaka så såg jag en kille som var medvetslös så jag tog han och drog in han i salen där och gjorde bara /me hlr och sen var allt klart och sen sen drog jag ner till vanliga sjukhuset för det var en peraon som behövde hjälpa och jag hjälpte den grabben som behövde hjälp sen skulle jag hjälpa nästa person men då så blev jag bannad permanet och nu sitter jag här men på vägen ner till sjukhuset lyssnade jag även på radio i bilen och softade men efter jag hade hjälpt den sista personen som jag ej hann att göra för jag belv permanet bannad men så skulle jag stänga av för att duscha sen skulle jag in igen för att jobba och hjälpa men minns inte så mycket efter som det var så länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunnde istället vårdat den personen bättre och inte för att bara göra ett sånt tråkigt scenario av det helasom jag gjorde då och istället göra så här /me ej hlr det är ju inte bra sak istället kunnde jag gjort /me kollar puls och adning sen /me kollar om personen har några inre skador och sen /me rengör såret och efter det /me lindar runt med bandage hjälper de och sen /me ger 0,2 mg luktsalt vaknar personen och sen hlr och sen gett personen krycka men jag lärt mig väldigt mycket av det och det har ej upprepats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa men det har jag gjort och som sagt det kommer inte upprepas igen och jag lärt mig att inte lalla runt samt vårda på rätt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka