Accepterad Filip123 | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 26 Augusti 1998

Vad heter du på discord? Rasmus Paludan#3090

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 170 timmar har jag spelat inne på staden.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara väldigt aktiv för att just nu är det sommarlov och jag har inget speciellt att göra. Därmed är det ett perfekt tillfälle att styra upp lite inne i staden.

Vad heter du? Filip Andersson

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag har simmat väldigt mycket när jag var mindre, jag var med i en del simtävlingar innan jag tröttnade på att tävla, men jag brukar varje morgon börja dagen med lite simning ute i havet så jag håller igång tekniken.

Varför vill du bli polis? Varför jag ska bli polis är för jag vill att alla ska känna sig trygga och minska den kriminella verksamheten i Unive. Jag har alltid haft ett intresse av att hjälpa andra människor och därmed tycker jag att polis yrket har passat min väldigt bra.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Vad de viktigaste jag tycker inom polis yrket är att alla ska känna sig trygga i den här staden och minska kriminaliteten så mycket som möjligt. Därmed har polisen en stor roll i detta och därför vill jag hjälpa till. Att kunna alla lagar och regler är också en viktig merit för polis yrket för att det kan vara bra om man ska ta snabba beslut om han eller hon ska in till fängelset.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har kollat en del på filmer hur poliser agerar i olika situationer så jag har en del koll på det. Dem viktigaste egenskaperna är att man ska kunna ta olika situationer på bra sätt, från bankrån till att bara vara allmänt trevlig mot vanliga individer, man ska vara väldigt stresstålig och därmed är jag en person som passar perfekt för att jag har jobbat en del på postnord och där måste man leverera ut paket under en viss tidsperiod

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har några tidigare erfarenheter som t.ex. hur man ska agera mot folk som är sura och irriterade, det hände ibland när jag jobbade som budbils chaufför att det bilades bilköer och därmed blev leveranserna försenade och då blev ju inte mottagarna så glada så då vara man tvungen att vara trevlig samtidigt som dem var sura och irriterade.

Hur är du som person? Jag är en kille som har fyllt 23 år, jag är verkligen inte rädd för att säga till folk när dem gör något dumt. Samtidigt är jag en positiv, glad och trevlig person som brinner för polisyrket. Mitt mål är att utveckla mig inom polismyndigheten och kunna i framtiden köra civil bil och motorcykel.

Är det något vi bör veta om dig? Jag brinner för polisyrket och har gjort det sedan jag var liten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka