Nekad Filip10 | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filip10

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2010

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Simon ali och är 27 år gammal och han gillar att köra bil. Hans pappa hade många bilar och jobbade som bil säljare och fick in massa pengar så dem kunde köpa många bilar till Simon. Simon har haft en bra uppväxt och det har gått bra i skolan och han får många kompisar. Simon kan bli sur ofta för han gick in i en dörr så då blev han huvud skadad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå hålla mig åt alla regler. Jag kommer kunna göra roliga scenarion och så att det blir rolig rp för alla och jag kommer spela för motpartens vinst i scenario också. Jag har alltid en hög rp nivå och bidrar med bra och rolig rp till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka att man själv alltid ska vinna scenarion man ska låta polisen också kunna få en chans så att det blir kul för båda parter.

Hur hittade du Unive? Kompisar

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka