Nekad Filip10. | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
129
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124965699/

Ditt Hex-ID: 1100001456be943

Vad är din discord tagg? Filip10

Vem var det som bannade dig? Eminswe

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att när jag är på sjukan och ska ta vård så skrev jag att jag hade bruten arm men jag hade också blivit skjuten och då ville dem att jag skulle utveckla min rp genom att också skriva i /me att jag var skottskadad. När jag hade fått vård så ställer jag mig upp och frågar hur mycket krycka jag ska få då säger han 100 minuter och han sa han kunde sänka till 90 men så slog han mig o så valde jag att springa iväg då vilket var dumt gjort eftersom att man inte får skippa krycka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ner i ett garage och krockar får blackscreen och blir visst skjuten samtidigt sen får jag skjuts till sjukan vi är i stora salen och jag ska få vård sjukvårdaren skriver /me letar skador då svarar jag med bara /me bruten arm eftersom jag rpade på att jag hade krockat men det var dumt att inte lägga till skottskadad för jag visste att jag också hade blivit det. Jag får vård frågar hur mycket krycka jag får han svarar sen och han slår till mig vet inte om det var miss eller inte men man ska ändå rpa på det och då väljer jag att springa därifrån vilket var ganska dumt eftersom att det blir ban på de. Jag blev först kickad av en sv sen får jag komma till support där dem förklarar vad som hänt och så placerar dem en ban på mig eftersom att jag hade brist på social rp o skippade att skriva att jag var skottskadad sen powergaming för att jag försökte skippa kycka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var nu jag som gjorde fel att jag inte hade nån social rp och ville kunna rpa med sjukvården att jag också försökte komma därifrån så snabbt som möjligt och ville skippa krycka också vilket var dåligt gjort. Det var jag som gjorde flera regelbrott nu så det var helt rätt av staffs att kalla mig till support och placera en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg min senaste ban var 2023 det kan varit för fear rp tror jag sen har jag blivit perma bannad också nån gång innan för clogg tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde jag verkligen ha gjort jag kunde valt att rpa med sjukvården mycket med och använda mig bättre av /me o inte ljuga för sjukvården för dem kan ändå se om jag har blivit skottskadad eller inte. Sen kunde jag ha stannat kvar i sjukhuset och tagit kryckan istället för att springa iväg. Till nästa gång kommer jag använda /me på ett bra sätt och inte ljuga och använda mig av en bra rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort man ska inte skippa kryckor alltså inte springa iväg från sjukvården samt att man inte ska ljuga i /me alltså att man ska använda sig av social rp så det blir bättre rp för nu försökte jag skippa kryckan vilket var inte så bra och det ledde till en ban så det kommer aldirg hända igen nu kommer jag stanna kvar och rpa med sjukvården och använda mig av social rp mycket mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka