Nekad filip077256 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199732840978/

Ditt Hex-ID: steam:110000169a75a12

Vad är din discord tagg? filip077256

Vem var det som bannade dig? tacos_ tror it han är staff längre

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har blivit bannad för vdm och jag anser det är en felaktig ban för ingen har bett mig hoppa sup och bannade mig i 270 dagar direkt utan att säga nåt det är 20 dagar kvar och han hade inget bevis så enligt mig är det en felaktig ban så enligt mig ingen giltlig anledning och banna mig då jag inte gjort något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var 240 dagar sen jag blev bannad så kommer typ inte ihåg nånting jag körde väl unive som vanligt och så kanske han bannade fel ingen aning faktiskt för vad jag minns så gjorde jag inte något fel men kommer inte ihåg mycket då de va väldig längensen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig va det en felaktig ban för staffen så banna mig hade inget bevis på att jag hade vdmat han bara banna mig direkt så hade gärna tatt en till chans då jag inte gjort något fel vad jag kommer ihåg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror jag blev bannad en gång tidigare och det va för nån moddare gav mig vapen och så glömde jag ta bort vapnet och så banna en staff mig för krim utan krim jag tror det är den enda bannen jag haft innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? både jag och nej då jag hade kunnat hoppa sup direkt och fråga han vad som hade hänt men också nej för det är en felaktigt ban enligt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att hoppa sup direkt efter man blivit bannad för att få hjälp att staffsen här på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka