Nekad filip077256 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199732840978/

Ditt Hex-ID: 110000169a75a12

Vad är din discord tagg? filip077256

Vem var det som bannade dig? klivish

Bild på banmeddelande: D831BDDC-EAD8-4512-B7F3-E8EED63B4112.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han såg mig väl förmodligen med mobilen uppe. powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom precis in efter en ban spawna död då jag var död när jag blev bannad sen klicka jag på lite knappar för skulle kolla vad jag bindat mina grejer då jag nyss bindat om näst in till allt sen klicka jag på f1 för att jag skulle kolla om jag tagit bort mobil binden från f1 men tydligen inte då hade jag upp den i 3 sek kanske sen tog jag ner för man inte ska ha mobil uppe när man e död jag borde har tatt ner den direkt när jag tog upp den men jag var inte så snabb sen blev jag bannad för mild pwg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja o nej då man inte alls ska ha mobil någonsin när man e död men nu var de ju ett fel då jag trodde jag bindat om men de hade jag inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 14-15 bans kanske

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit ner mobilen så snabbt som möjligt annars inte så mycket då det inte var meningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag redan visste att det var ett regelbrott men jag hade tydligen bindat fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka