Accepterad filip077256 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199732840978/

Ditt Hex-ID: 110000169a75a12

Vad är din discord tagg? filip077256

Vem var det som bannade dig? cmail

Bild på banmeddelande: brist på social rp.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skjöt mot nån som var med i vendetta utan att snacka för att just exakt dendär surron och hans ped hade skjutit mot mig för ungefär en 10 minuter innan men jag kände att jag var trött på han occh att folk ska leka oskyldiga o skjöt mot han direkt som var fel och rätt då han skjutit mot mig innan vad jag kmr ihåg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rullade runt hittade en surron o peden som skjutit mot mig för 10 min sen ungefär så jag valde o skita i o snacka o ba skjuta mot han då jag var riktigt sur då men jag ångrar de extremt mycket då man alltid ska snacka först jag var helt enkelt bara trött på folk som ska leka oskyldiga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja o nej för han skjutit mot mig tidigare o ska sitta o leka oskyldig men man ska alltid snacka med folk först så drf var de också felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 14-15 tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? snacka med han kolla om de var han som skjöt mot mig men jag är ganska säker på att de var han men jag skulle kollat ändå

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja alltid snacka med folket först

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka