Nekad filip077256 | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip077256

Vad är ditt Hex:ID steam:110000169a75a12

Ange ditt födelsedatum 4 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00-23
Tisdag: 16:30 -23
onsdag 14:00 - 23
Torsdag: 16:30 - 23
Fredag: 14:30 - ingen bestämd tid

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ några veckor men har även varit medlem sen tidigare innan jag tog paus

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Medal/Screenshots/FiveM/MedalTVFiveM20250328200327.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. De ska se till att folk har hög nivå när de rpar,vara trevliga
Servervakter kan sv banna och kicka folk ifall det gör regelbrott på serven och skriva en anledning
Servervakter ska även kunna rpa riktigt bra och kunna bra inom Rpn och Fivem och ska kunna ge bra tips till folk som är ny inom unive communityt..

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill kunna få så bra möjligt på unive som möjligt jag har sett många lallare och fuskare nu förtiden och vill få bort dom från unive.
och jag är erfaren för jag har varit sv på stora andra servrar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt kan ge fördelar till sina vänner (tex genom att ge dem fördelar som andra spelare inte får eller strunta i deras regelbrott
Abuse kan innebära att någon utnyttjar sin position för att förtrycka andra eller utnyttja sin makt på ett olämpligt sätt
det kan även vara att man använder sig av togglename toggleid osv i scenarion för att veta var folk är och för att vinna scenarion

Nekad.

Anledning: Uppfyller inte kravet på varit medlem i 30 sammanhängande dagar.

Du får ansöka igen om 1 vecka samt när du uppfyllt ovanstående krav.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka