filip nilsson | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

filip nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151642143/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle rydström

Vad är ditt discord namn? calle#4720

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip och är från Tyskland, han är 24 år gammal föddes under en varm sommar 3 Juli 1997. Då Föddes Filip han bodde hos sina biologiska föräldrar. Han hade även 2 syskon som dog under ett krig dom hete Mikael och Abdi. Under Jons barndom hade han bra kontakt med sina föräldrar och respektive syskon. Under tonåren brukade 16 åriga Jon och hans två 14 åriga tvillingbröder göra inbrott och liknande och jobba åt gäng kriminella med eventuella transport rån som vi utförde under tiden en transport skedde. En dag skulle vi göra ett rån på en transport medans lastbilen åkte med godset skulle vi lägga hos på våran bils motorhuv och sedan ställa oss upp och svetsa upp låset för att ta oss in i lastbilen. Det slutade med att jag, Mikael och Abdi blev tagna av polisen då någon ringt in för det har sett oss göra detta. Socialen blev inkallade angående transport rånet som vi försökte utföra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag strävar efter en hög och bra rp och är aktiv kommer jobba väldigt mycket på mina framtida jobb'

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ta mitt spelande på Unive till nästa nivå

Hur hittade du Unive? Jag fick tips av några kompisar om en bra rp server och bestämde mig för att börja teta spela på lall men efter tiden som gått börja tycka det var roligare och tog det seriöst

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en hög och bra rp med ett jobb som jag tycker är kul kanske Mekonomen i framtiden vem vet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Multistaden är den första och bästa staden jag spelat på. kommer ej vilja byta!

Tillbaka