Nekad Emmebaby | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emmebaby

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Svensson

Vad är ditt discord namn? emmebebee

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Vattensson och är från Grekland, han är 21 år gammal föddes under en varm somar 21 juli 2000. Då Föddes Albin Vattensson han bodde hos sina biologiska föräldrar. Han hade även 2 syskon som dog under ett krig dom hete Mikael och Abdi. Under Albins barndom hade han bra kontakt med sina föräldrar och respektive syskon. Under tonåren brukade 16 åriga albin och hans två 14 åriga tvillingbröder göra inbrott och liknande och jobba åt gäng kriminella med eventuella transport rån som vi utförde under tiden en transport skedde. En dag skulle vi göra ett rån på en transport medans lastbilen åkte med godset skulle vi lägga hos på våran bils motorhuv och sedan ställa oss upp och svetsa upp låset för att ta oss in i lastbilen. Det slutade med att jag, Mikael och Abdi blev tagna av polisen då någon ringt in för det har sett oss göra detta. Socialen blev inkallade angående transport rånet som vi försökte utföra. Jag hamnade hos en fosterfamilj då mina föräldrar ansåg mig inte tillämplig nog till att kunna vara kvar i Grekland. Mitt nya hem där jag skulle bli bosatt var Unive, de fosterföräldrar jag bodde hos var inte schyssta mot mig och mina bröder. Dem hade egna barn och särbehandlade oss och lät oss inte få till del av dyrare mat och kläder och näst intill spottade på oss. Jag, Mikael & Abdi bestämde hos för att fly från hemmet. Vi planerade under flera dagar att förstå busstiderna vi kollade ständigt ut genom fönstret för att se vilka tider bussen passerar efter ett par dagar insåg vi att varje halvtimme åker det en buss förbi. Vi gjorde oss redo dagen efter att fly. Vi tog med oss våra grejer. Vi gick ner till busshållplatsen under natten då vi kunde höra våran fosterpappa Adrian snarka då visste vi att det var lugnt att han låg och sov. Busshållplatsen var nära huset vi sprang ner och väntade på bussen.
Vi åkte till tåg station och sedan iväg långt upp mot Sandy Shores med tåget vi klev på. Då jag gick av tåget och mina bröder också av. Då ser vi blått ljus vi alla 3 börjar springa mot varsitt håll. Jag kom undan jag la mig i en buske och väntade ett bra tag tills jag inte hörde sirenerna längre. Sen denna dagen har jag inte sett mina två bröder

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan då tillföra mycket bättre RP eftersom jag är en bra Rpare. Jag kommer bidra till att serven blir roligare och seriösare. Om jag väljer att joina en server och lägga min tid på den så kommer jag vara 110 % seriös med min RP. Jag spelar inte en server eftersom jag ska gå och lalla runt jag gör det eftersom att jag gillar seriös RP. Jag har lagt märket till att dem flesta serverna har inte seriös rp alls och att denna är den ända seriösa rpn på min nivå. Därför kan jag Bidra med Bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parternerna ska tjäna/ha kul på ett scenario. Tex om man gör ett butiksrån. ska man inte ha tex världens snabbaste Import utan man kan tex ta en bil som går lite segare så polisen iaf kan ha en chans så de blir kul för båda partserna. osv (Kan förklara bättre i Muntligt)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jadå ja kan alla serverns regler, RDM Random Death Match, Du dödar någon utan en anledning, Powergaming. du Använder dig utav omänskligakrafter. VDM Veichle Death Match. Du använder ditt fordon som vapen. osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aaaa har 1,9 Timmar spelade i FiveM och 400 i GTA har spelat sen 2021 på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Tillbaka