Accepterad filip nilsson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

filip nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151642143/

Ditt Hex-ID: 11000014702f61f

Vad är din discord tagg? calle#4720

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 19 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor bilar på torget framför 10 pers

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel att jag snodde en bil framför 10 pers.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min vän och vi skulle till frisören då såg jag en bil för att vi var fattiga och var ny på staden då snodde jag fordonet för att jag visste inte att man inte fick det så jag snodde bilen framför 10 pers.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej tycker inte att det var felaktig då jag gjorde ett fel och bröt mot FiveM serverns regler

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut då jag är ny på staden, jag tar lärdom efter detta då jag har fått konsekvenser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer försiktig av mig och inte vara så impulsiv, jag skulle kunna fråga någon för skjuts istället för att sno bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte sno folks bilar.
Jag har läst igenom reglerna 2-3 gånger nu.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka