Nekad Filip Karlsson | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? Filip Karlsson#8899

Vem var det som bannade dig? 5reapt_

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag var dum nog att köra som en idiot och jag ber verkligen om ursäkt för att jag slösat staffens tid. Detta kommer aldrig att ske igen för att jag vet att jag kan rpa bra men den här gången tänkte jag mig inte för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var en idiot och körde som en

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en 100 % rätt ban eftersom jag var jätte du som körde som en idiot och jag ber jätte mycket om ursäkt och som jag sa så kommer detta aldrig hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett jätte bra tag sen så jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde visat att jag kan rpa på en mogen nivå och kört som en vanlig mäniska

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte tänka som en idiot och att jag ska köra som en vanlig människa .

Har du läst våra regler? Ja

Du blev blacklistad av Lunify och det betyder att du ljuger i din överklagan vilket kan leda till bann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka