Nekad filip hasselberg | Medlem ansökning | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip hasselberg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198348849776/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? RamboDjeric#2088

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Jag är en 18åring med fullt intresse på att tjärna pengar, eftersom jag haft en tuff uppväxt. Jag känner empati för folk som jag ser behöver hjälp med något dock så kan de skifta väldigt snabbt om jag inte känner uppskattning från personer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att unive är en väldigt rolig server med många olika saker man kan göra. Jag vill kunna hjälp servern med ider för att göra servern ännu mer roligare och intressant. Och jag vill såklart även hjälpa de som behöver hjälp med saker de inte riktigt förstår sig på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Svensk härlig server med roligt folk.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den på topplistor för ett tag sedan. Men häromdagen såg jag någon kille på tiktok som rekommendera servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna bli så rik som möjligt och ha en stabil inkomst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa så många som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, unive är den ända jag spelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka