Nekad Filip Brolin | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Ditt discord namn: loffere.

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Vad för typ av beslut gäller det? 20 dagars ban + Indragen Medlem+ Indragen Kriminellroll + Indragen Ped

Vem/vilka tog beslutet? Norrlandsjonthe och Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag Combat loggade. Jag håller inte inne e när jag var dumpad.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har precis blivit utsatt för ett regelbrott då någon har använt sig av shoot on sight. Jag sa direkt till min vän att han ska dra där ifrån men han vill inte. Han drar upp på ett berg och så dör vi båda. Jag ligger dumpad i berget så man knappast ser mig för att jag har gltichat in i berget. Jag hade skickat prio till min vän och hoppades på att han skulle komma och hämta mig och min vän. Det hade gått typ 40 minuter sen kom våran vän.Jag såg min vän köra förbi men han hitta aldrig mig. Han letade i ungefär 5 minuter utan att se mig. Jag hade skrivit /sme medvetslös den texten hamnade tydligen under marken så man såg inte texten. Jag reloggade och skulle spawna senaste fast satt mig i spawnmenu för att ta supp ärendet. Under tiden detta skedde så hade han killen som använt sig av shoot on sight börjat skriva i pm till mig på discord. Jag satt i support och förklarade vad som hänt osv. Hela ärrendet hamnade på oss. Vi hade blivit shoot on sight och därför vi satt i support. Jag reloggade endast och sedan så fick jag endå ban för clogg. Jag satt i support och tog upp om ärendet och allt hamnade på att jag tydligen hade cloggat. Att clogga är ju ifall man kringår från ett scenario. Det fanns inte ett direkt bra scenario under detta. Då scenariot endast handlade om ett regelbrott. Vi hade endast tagit över ett område så ville de inte vara sociala så de börja skjuta en massa och grejer. Att ett scenario endast är ett regelbrott är inte kul att rpa på. Sen att jag behöver relogga är ju inte direkt clogg. Det är en annan grej ifall vi hade varit i ett scenario där polis och grejer är på plats. Men nu kunde min kompis inte se mig och då behövdes det reloggas. Jag var påväg ig undertiden jag satt support och sedan satt jag i spawnmenu för att vi behövde prata om det som skedde. Jag tyckte jag inte fick säga mitt för att min vän blev lite stressad för att han inte ville få indragna roller. Jag ville säga mitt men blev mest störd och pratad i mun. Sen skulle vi ju igentligen få ress för shoot on sighten. Då regelbrottet fick mig dödad. Så oavsett ifall han hade sett mig eller inte så skulle vi ha ress.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget klipp. För hur ofta brukar man klippa när man reloggar liksom. Det finns loggs på att vi skickar prio. finns även bevis på shoot on sighten.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Sen tycker jag också att det hade varit enklare och ta ett sånt här ärende i support då vi kan snacka istället för att det igenom skrivande. Hade varit väldigt snällt ifall vi bara skulle kunna ta detta i support då jag berättar min del utan att bli störd av ngn annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka