Accepterad Filip Brolin | Ban Överklagan [Leon00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Ditt Hex-ID: 1100001645327a2

Vad är din discord tagg? loffexxx

Vem var det som bannade dig? Leon00

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-30 210703.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var afk och var och tog på mig badbyxor för jag skulle till stranden med min familj och så skulle jag stäng av men så blev jag kidnappad också skrek min pappa på mig och han sa att jag måste stänga av eller så dödar han strömen och så stängde jag ner som då var fel men ville inte att han skulle döda strömmen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag tar det men jag är ganska ny på servern och ha haft kul och det har nog varit de roligaste 2-3 veckorna jag har spelat men ju med att min pappa var på lite dåligt humör måste jag göra som han säger och det var fel och jag borde skrivit till en staff direkt och sagt händelsen och clipat men ju med att vi var stressade till stranden så han jag inte det och det ångrar jag också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit permabannad men har blivit bannad för små grejer som jag blivit unbannad direkt igen på och jag hade mycket problem i början för blev bannad 3 gånger första veckan men sen så tog jag mina lärdommar och blev inte bannad mer men sen skedde då denna händelsen och jag är jätte ledsen över det och dessa 2 dagar utan five m unive har varit ett helvete och skit tråkigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju då kunnat sagt till min pappa att jag måste köra klart eller skrivit till staff hela händelsen men han inte det och jag tror nog att jag kommer ångra det resten av mitt liv för dessa veckor har varit så kul så jag hade inte kunnat sluta spela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig gå in i ett scenario innan jag ska gå offline och skriva till staff ifall det sker något som detta och förklara händelsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej för att det hade varit det bästa som finns ifall jag hade blivit unbannad och få tillbaka min krim roll och ifall jag inte hade fått tillbaka min krim roll så hade jag köpt den direkt när jag blivit medlem igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka