Nekad Filip Brolin | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Ditt Hex-ID: steam:1100001645327a2

Vad är din discord tagg? Loffeyhyh

Vem var det som bannade dig? Maxkillerbree

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 015625.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag quita efter jag dog och sedan kalla staffen för busunge i Pm på discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade quitat under en månad och var fortfarande aktiv i discorden dock. Sedan kom jag ingame med vän och då skedde det. Jag var nere på plocket med min vän på unive. Sedan så skulle vi råna någon så vi hoppa ut och rikta vapen på honom. Han tog upp händerna och vi tog hans kokain. under tiden vi gjorde det så börja hans polare skjuta mot oss, alltså mig och min vän. Han hade suttit i busken hela tiden och väntat på ett läge då. Klockan var sent och det var knappast spelare inne på servern. Det var inga sjukvårdare ingame just då. Så jag quita för att jag inte orkade ta krycka i 90 minuter. Jag vet inte hur jag är bannad från discorden. Jag har varit utloggad från detta acc på discord länge pågrund av hackning. Mitt konto blev hackat. Jag fick tillbaka det nyligen. Jag vet inte ifall de gjort något. Jag har blivit bannad på andra discord servrar igenom ip leaking. Så jag har behövt skriva många överklagningar på servrar för att jag är bannad för ip leaking. Vet inte om hackern har leakat något om någon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av ert staff team att banna mig. Det jag gjorde var fel och jag kommer lova er att det inte sker igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit p bannad 1 gång förr för jag clogga de. mitt spel krashade mitt i ett scenario och sedan när jag tog senaste position så var de inte där. sedan blev jag pbannad för clogg. Jag lärde mig av denna bannen att skriva till en staff med klipp direkt när jag krashat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpa vidare på scenariot och inte quita. Detta skulle vara ett mycket bättre val. Sedan när han säger till mig att hoppa support så ska jag inte bli sur och skriva att han är en busunge eller ngt och bara hoppa support och se vad han säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte quita mid scenario och att inte kalla någon busunge i pm.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka